Címlap
A két ünnep közötti munkanapokon, december 29-én, 30-án és 31-én, vármegyénként egy, a fővárosban négy kormányablakban lehet személyi okmányokkal (személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány), lakcímmel, TAJ- és Európai Egészségbiztosítási Kártyával, DÁP- és NEK-regisztrációval kapcsolatos ügyeket intézni. A lista a kormányhivatalok weboldalán érhető el.
A leállás a földhivatalokat és az egészségbiztosítási ügyfélszolgálatokat is érinti, amit az Otthon Start Fix három százalékos lakáshitel iránt érdeklődőknek érdemes számításba venni. A TB-jogviszony-igazolásra - amely 30 napig érvényes - a kérelmet ezért az online ügyintézési felületen érdemes leadni, ugyanis az elektronikus igénylés a hivatali szünet alatt is még a leadás napján megérkezik az igénylő elektronikus tárhelyére, ha minden adatot hiánytalanul adott meg.
A földhivatalok elsőként január 7-én nyitnak majd ki, a szünet alatt, elektronikusan vagy postán érkező beadványokat január 5-től dolgozzák fel, a széljegyzést is ezzel a nappal végzik. A kérelmeket így érdemes december 23. előtt benyújtani.
A kormányhivatalok és a járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, a folyamatban lévő eljárások határidejébe az igazgatási szünet időszaka nem számít bele. (Forrás: MTI)
Kép: A két ünnep közötti munkanapokon, december 29-én, 30-án és 31-én, vármegyénként egy, a fővárosban négy kormányablakban lehet többféle ügyet intézni. Kép: kormanyhivatalok.hu
Még nincs egy hozzászólás, észrevétel sem a cikkel kapcsolatosan.

